Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2011, 00:15   #1016
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Het zou me ten stelligste verbazen dat het CGKR zich gaat bezig houden met fora na te pluizen, tenzij op vraag van de uitbater of na klacht, of na een nieuwswaardig feit.

Ik denk dat ze daar wel al genoeg werk mee hebben.
Deze uitspraak doet me vermoeden wat ik al schreef: gebrekkige kennis maakt dat u hier bepaalde denkbeelden bepleit.

U onderschat de budgetten die de overheid over heeft voor een "discriminatie-vrije samenleving" ...

Jammer want door tegelijkertijd in Brussel en andere grote steden uw mierzoete aanpak te hanteren, waardoor de meest grove en ernstige delicten - al worden ze erg tegengehouden (de niet mis te verstane aanbevelingen rond de berichtgeving over allochtonen! en het feit dat lang niet ieder "akkefietje" van racisme van Noord-Afrikaan jegens niet-Noord-Afrikaan ooit wordt gemeld)- maar niet willen weigeren om niet nu en dan eens het hoofd omhoog te steken in de pers ... zorgen ervoor dat er steeds meer mensen zich ondanks de massa budgetten toch vragen beginnen te stellen over of de inwijking van vreemde culturen zonder enige integratie nu werkelijk zo'n goed idee was.

Ik hoop u geen nieuws te vertellen als ik u zeg dat de discriminatie (het doelbewust ontwijken van allochtonen door bv. niet door wijken waar ze veelvuldig aanwezig zijn te passeren, een andere school te kiezen dan waar ze talrijk aanwezig zijn, ...) niet zal dalen naarmate er meer "akkefietjes" gebeuren.
En die "akkefietjes" gebeuren omdat mensen als u het bestaan ervan ontkennen of vergoelijken...