Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Yep we moeten ons inderdaad beenhard opstellen tegen die kereltjes, ze plooien ook niet.
Neem nu Israël, wat voor pogingen zijn daar nu al nie gedaan om da probleem op te lossen... elke keer is er wel nen onozelaar, om de israëlisch toch nog maar eens aan te vallen, zijn het Arrafat zijn mannen nie dan zijn ze wel van Sjeik AlleBenzien en anders zijn het wel Hamas, of de Verlichte moskee of de donkere minaret, of een joint venture tussen de verschillende groepen.
|
Inderdaad. De kritiek is te éénzijdig gericht naar Israel dat enkel maar zichzelf wil verdedigen, met inachtname van zo weinig mogelijk burgerslachtoffers... Over al de schijnmanoevers van de Palestijnen, Arafat en hun islamietisch-arabische manipulateurs op de achtergrond horen we nooit niets. Hoe de palestijnen door dat gespuis uit eigen rangen misbruikt worden, gegijzeld worden en belet worden omhet beter te hebben, enkel maar om de islam case te dienen, daar horen we nooit iets van hé.
Citaat:
Zelfde scenario met die godsdienstfanatieker in Irak. Ze zijn nie akkoord met dit, niet met dat enz... ze blazen wa amerikanen op. (denken die nu echt dat bush hem daar een fuck van aantrekt... ) resultaat, Amerikanen walsen een moskee, en nog wa dorpen plat. terug lullen en roepen van oooh wat onrechtvaardig.
|
Juist. Ik kan er niet van over dat men die manoeverkes niet ziet. De gemiddelde Irakees wordt door zijn eigen "broeders" belet om het beter te hebben, maar ja, 't is allemaal weer de schuld van amerika hé...
Citaat:
Sorry maar als er mij ne moslim mij een lap rond mijn oren geeft, dan reageer ik ook terug door die per totale te kloppen, tot hij tegen de grond ligt en moeite heeft om hem terug recht te zetten. Als hij daarna naar 't racistisch centrum zou lopen om dan tegen mij klacht neer te leggen, mag hij er vergif op innemen dak hem vroeg of laat nog ies te stekken zal hebben.
|
We mogen dat allemaal nie zeggen, maar ik heb er wel begrip voor als ge dat zou doen

...