Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2011, 10:49   #17466
Alienation
Minister

Alienation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
???? Kom jij uit een grot ofzo? Ga je nu beweren dat je beelden niet kan opnemen en terug afspelen?

Wie zegt dat er een 100-tal camera's van welke ploeg aanwezig waren? En waar waren al deze ploegen dan precies? Welke straat, wat waren ze daar aan het opnemen? Wie was dat precies?
Bekijk dus de live uitzending van de VTM opnieuw (als ge ze vindt zeg me waar) en je zal direct zien dat het bedoelt was dat iedereen het zag.
Toch toevallig dat elke zender live op hetzelfde beeld ligt te staren als het tweede vliegtuig er in vliegt.
En neen, men beweerde dat het niet herafgespeeld was. Elke reporter was even verbaasd.

Laat mij maar in deze grot, leef jij maar de realiteit die men u verkoopt. Ieder het zijne zeker? Moeten elkaar daarvoor toch niet gaan afbreken, of blijven we niet menselijk?
Wie was dat precies? Bekijk de links dat ik gaf. Ze onderlijnen het meermaals en vinken het meermaals aan met een wijzer.
Goed kijken, dan praten. Het is natuurlijk gemakkelijk de officiële versie na te praten.
Toegegeven, het is even gemakkelijk de andere versie na te praten. Maar de andere versies zetten aan tot nadenken terwijl het officiële direct zegt wat te geloven.