Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2011, 16:57   #1203
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
De vraag is echter , is iemand die (mss accidenteel) een racistische uitspraak doet zomaar een racist???
Nee, daar zal ook niemand problemen mee hebben.
Mensen die er echter hun levenswerk van gemaakt hebben (of daar lijkt het toch op) van steeds weer opnieuw een groep mensen in slecht daglicht te plaatsen en keer op keer racistische praat verkoopt, dan vind ik het normaal dat iemand daar zijn mening over mag ventileren.

Citaat:
Of is het niet de hoogste tijd om het iemand "racist" te noemen ook strafbaar te maken ???
Dus enkel mensen die uw mening delen hebben de vrijheid van meningsuiting. De anderen niet?

Citaat:
Per slot van rekening kan u of iemand anders zomaar geen mensen racist noemen zonder dat er daar onderzoek en/of een veroordeling uit is gekomen
Per slot van rekening kan u of iemand anders zomaar geen hele groep mensen criminelen noemen zonder dat er daar onderzoek en/of een veroordeling uit is gekomen

Citaat:
... Zie naar al die lasteraars die't VB als racistisch bestempelen, die mogen nu ook hun kakje inhouden ipv onschuldige mensen zwart te maken ...
het VB is nog altijd een racistische partij.
Ik heb hier hun folder liggen die me aanmaant het land te verlaten.
Kinderachtig, niveau kleuterklas, echt.