Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2011, 11:54   #20
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik heb hem altijd al een dumb ass gevonden, ... het bewijs is nog maar eens geleverd.

Als ge op dat niveau wilt scheefpoepen dan organiseert ge dat in de eerste plaats al op een zodanige manier dat de kans op allerhande opnames zo miniem mogelijk is.

Ge scharelt zowiezo al niet de eerste de beste op van t straat, maar betaald de prijs die voor dergelijke service gebruikelijk is (en dan spreken we over duizendjes per keer... ) Of doet het met iemand die ge echt kent, en dan nog...

En als ze dan toch afkomen met nen video, dan zegt ge moet ge de nummer hebben van de VTM nieuwsdienst ?
Die vrouw zal ook niet van gisteren zijn geweest natuurlijk. En zij zal dat op een zeer subtiele manier aangepakt hebben. Maar dat ge, op die leeftijd en als 'Minister van Staat'..., u nog zo laat vangen, bewijst wel dat ge niet erg intelligent zijn. Ik vraag me af of men die titel van Minister van Staat ook ongedaan kan maken, want dat trekt er toch niet meer op. Misschien vervangen door de titel van 'Prins Carnaval'.

Laatst gewijzigd door system : 28 juni 2011 om 11:58.
system is offline   Met citaat antwoorden