Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes
veel meer geboren???
indien je je als allochtoon blijft profileren, ook al ben je de x-de generatie die hier woont, zal je altijd als allochtoon worden bekeken, dat zeg ik.
|
Ik zal het doorgeven aan de Neanderthalers en de verschillende Germaanse stammen die hier hebben geleefd voordat uw voorouders aankwamen (hooguit zo vroeg als rond de grote volksverhuizing).
Bovendien, de manier waarop jij je kleed is waarschijnlijk nou ook niet beaald traditioneel. Had je daar een eeuw gelden mee in het straatbeeld gepast? Dat je vindt dat nieuwkomers zich moeten aanpassen, daar kan ik in komen. Zeker tot op een bepaalde hoogte mag je dat verwachten. Een inburgeringsexamen bijvoorbeeld, hoewel misschien op sommige punten een beetje kleinburgerlijk, zorgt er wel voor dat al die mensen de taal in ieder geval in de basis beheersen. Maar in de politiek moet je uitgaan van de situatie zoals deze nu is. Vanuit die situatie gezien: Wat maakt jouw opvoeding, jouw culturele achtergrond en jouw stijlkeuzes beter dan die van een ander mens dat ook niet kon kiezen waar hij geboren werd, en waarom betekent dit dat die foute keuzes dan maar allemaal de deur uit gezet moeten worden?
Citaat:
En dat mij dat stoort, de overduidelijke aanwezigheid van islamitische allochtonen, dat stoort me zeer zeker en die mogen inderdaad met zen allen uit dit land verdwijnen. Het zou de planeet en zijn bewoners trouwens meer goed dan kwaad doen indien de islam en zijn volgelingen INTEGRAAL van de planeet zouden verdwijnen.
|
De enige goede Islamiet...?