Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2011, 23:54   #727
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
aha..."u vindt" dat ik mijn eigen mening "irrelevant" moet vinden...

tja...ik kan moeilijk zeggen dat "ik vind" dat 2 genders meer is dan 1....ik kan inderdaad onmogelijk zeggen: "ik vind" dat van de twee ons bekende sex-genders twee de totaliteit is en één slechts de helft.


Weet u waarom?

Omdat 2 genders alle sex-genders zijn en 1 sex-gender slechts de helft van 2 namelijk 1.

Heeft uw kleuterleidster een paar jaren geleden misschien gezegd: "kindjes: ik vind dat 1+1=2 maar voel u vrij om dit gegeven naar hartelust te amenderen".
Neen mijn beste....hoe u het ook wil draaien en keren...1+1 IS EN BLIJFT 2....nu mag u verdragen, studies, scheldwoorden, cordons, ik weet niet welke optochten met veren in uw gat erbij halen...één plus één blijft twee.

Nu u het zegt: neen...volgens God (SS) was één plus één zelfs méér dan twee...go figure...
Uw koeterwaals heeft helemaal geen relevantie op de discussie of holebi's goede ouders kunnen zijn.

Bovendien zijn er meer dan 2 geslachten en genders. Verder zijn geslacht en gender niet hetzelfde. Wanneer u een kind alle geslachten en genders wilt geven zou een gezin uit tientallen ouders moeten bestaan.
Effect is offline   Met citaat antwoorden