Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2011, 07:38   #731
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Bedoel je dat 5j meisje dat nu in een weeshuis zal verkommeren om dan op latere leeftijd als sexslaaf en verkrachtingsslachtoffer in de statistieken te verschijnen?
moest jij minder rigide zijn zou het elke dag een warm bed hebben, kunnen studeren, kunnen leven in vrije democratische samenleving, alle kansen hebben op zelfontplooiing,...

maar goed, jij vindt kinderen slachtoffers als ze hier een warm nest krijgen ipv te verkommeren in afrikaanse/Aziatische/oosteuropese/z-amerikaanse weeshuizen.
het is een bizarre logica
U denkt dus dat we de wereldarmoede gaan oplossen door hier van onze adoptiekinderen een vader of een moeder af te pakken.

Citaat:
hoet izt nu eigenlijk met je analogie waar je gehandicapte kinderen vergelijkjt met kinderen opgevoed daar homokoppels? ben je daar al uit?

Ik ben in ieder geval helemaal uit het feit dat ik die analogie
A/ niet heb gemaakt
B/ u dat waarschijnlijk niet snapt
C/ u die analogie-exposé misschien zéér goed snapt, dat u van die waterdichte logica niet terug heeft en dat u bijgevolg ter kwader trouw adoptiekinderen met gehandikapten vergelijkt.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden