Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2011, 09:19   #535
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
vluchtig, toegegeven. (of bedoel je de bespreking van het onderzoek op die website "nuclear power yes please"? Nee daar wou ik niet aan beginnen) Ik zei al dat ik zelf niet zo veel belang hecht aan deze ene studie, omdat ze te geïsoleerd is. Ik vraag me af waarom we niet van meer studies weten. Men kan toch veronderstellen dat er vele onderzoeken gebeuren op dit moment.

btw Dat TEPCO loog is ondertussen een feit dacht ik. Dat Obama een media blackout bevool is ook bekend. Doen jullie daar aan mee misschien?
kijk je hecht er wel belang aan, aangezien je ozograag nog zoekt naar andere studies, terwijl je in feite al het bewijs onder uw ogen krijgt dat die statistische analyse zogoed als een hoax is.

Dan ivp TEPCO die liegt ? Geef mij nu concreet één voorbeeld waar en wanneer ze gelogen hebben ? Dus dat ze hun woorden moeten inslikken hebben en de feiten gecorrigeerd zijn geworden door een of andere externe instelling ?

EN dan obama media blackout ??? WTF ?? Net alsof de media niet meer mogen babbelen over fukushima ? Moesten alle journalisten in hun beroepsernst elk bericht die ze willen propageren eerst eens kritisch bekijken, zouden er 99% minder zever verspreid worden.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden