Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2004, 12:02   #19
giserke
Banneling

Standaard

De terrorisme misbruikt wordt voor andere doeleinden is meer dan duidelijk.
Laten we eens eerlijk zijn, hoeveel terroristische aanslagen in het westen zijn de laatste 20 jaar gebeurt? je kan ze op je 2 handen tellen. Degene die belang hebben in het opjutten van de bevolking hebben sinds 11 september niets anders gedaan dan mensen zitten bang maken met 1 doel voor ogen, COMMERCIELE BELANGEN. Want bedrijven als Boeing, en Lockheet hebben er alle belang bij dat af en toe eens de bevolking kan opgejut worden om ergens een militair conflict op te zetten.

Ook de overheid ziet hier de gedroomde kans om de privacy van de mensen in te perken. Als je ziet dat verzekeringen en werkgevers zitten te watertanden naar die privé gegevens is het meer dan duidelijk, dat het niet gaat om de veiligheid van het land. Dus weer voor commerciële toepassingen. Ik heb dat nieuw reispaspoort aangevraagd met die chip in. Daar zitten vinger afdrukken in opgeslagen. Zeer eigenaardig kreeg ik van verschillende vliegmaatschappijen info brochures met reizen naar de VS. Vanwaar zouden ze dat toch weten?

Stel u eens voor wat verzekeringen zoal niet kunnen doen met privé gegevens, zoals de erfelijkheid factor in uw DNA? Want dat nieuw systeem bij huisartsen dat je een dossier moet hebben bij 1 huis arts lijkt mij ook de stinken naar gewoon gegevensverzameling. Waar voor dient dat? Voor ons eigen goedwil? laat me niet lachen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden