Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2011, 08:23   #775
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Niet zo'n scene maken, Fies. Dat hele rijtje dat u opnoemt heb ik niet gebruikt, heh? Alleen het bijvoeglijk naamwoord ''conservatief'' wat niet eens pejoratief bedoeld is. Of wilt u uzelf progressief noemen? U zegt het maar, dan neem ik het zo over.

Ik lever geen enkel kind uit aan geen enkele lobby. Ik wil extra mogelijkheden voor weeskinderen om geplaatst te worden. Dat moet veilig gebeuren en met waarborgen, dat ben ik met u eens. Maar er is werkelijk niets tegen plaatsing bij een homokoppel, tenzij voor mensen met een conservatief maatschappijbeeld. (Kijk, nu zeg ik het wéér...)
Als ik de scheldtirades opnoem die ik hier op deze draad al over mij heen heb gekregen dat is dat eerder om de argumentatieve bloedarmoede van de pro-liga te beklemtonen.

Uzelf behoort tot de kategorie die het wil doen met argumenten.
Het is onder andere voor u dat ik de eerste alinea van deze posting schreef

http://forum.politics.be/showthread....37#post5533637

U noemt mij conservatief omdat ik het stug en rigide blijf opnemen voor de zwaksten in onze maatschappij?...dat mag...
Echter: ik vind de connotatie conservatief-progressief nogal verwarrend.
Bijvoorbeeld: Zelf ben ik Vlaams Nationalist: ik ben dus voor verandering...zelfs geweldloos revolutionair...daar ben ik dus progressief terwijl de "linkiewinkies" (nog zo'n uitdrukking ) daar uiterst conservatief zijn.

On topic:

Ik vind het experiment met homo-adoptie inderdaad gevaarlijk. Ik vind dat noch het kind noch de wet ruimte mag laten voor dat soort experimenten.

een voorbeeld:
Twintig jaar geleden was het bon ton om in de linkse gelederen (oa De Morgen, Versteyle,Schafthuyse-Reve, enz enz) pedofilie te omschrijven als "kinderliefde"...geen enkel maatschappelijk experiment was taboe...en voor alles hadden ze "verdragen" en "studies" a décharge..."studies" uit zwaar gesubsidieerde (ergo verdachte) bolwerken uiteraard...de studies a charge werden weggehoond met de onder andere hierboven door mij aangevinkte scheldwoorden (vraag maar aan Marion Van San). Idem voor het multiculutrele experiment, het alles gratis experiment, het alles kan/alles mag experiment...waarvan men de verschrikkelijke gevolgen van de mislukking gewetenloos heeft doorgesluisd naar de volgende generatie (hoe laf kan je zijn )...

Daarom mijn excuses aan eerlijke en achtbare medeforummers voor mijn eerder geïriteerde uithaal naar het voetvolk van links dat het te koesteren recht van iedereen op én een vader én een moeder te grabbel wil gooien met als enig argumentatief wapen hun gebruikelijke en afgezaagde collectieve gegil, gekrijs en gehuil.