Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2011, 17:07   #14
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hetgeen ik lees is dat mensen die met de nucleaire industrie samenwerken een juiste analyze maken.
Dat de groenen spontaan aan't klaarkomen zijn omdat er een kerncentrale inde problemen zit na een dubbele natuurramp.
Dat zie ik ook wel in, toch merk ik op dat men op de eerste plaats de industrie wil beschermen, op 2de plaats het publiek informeren. Dat is duidelijk.

Citaat:
Ik hoor U toch geen kritiek geven op alle desinformatie en doemsdag scenario's van de Eco-groeperingen over de hele wereld...
Toch wel, ik behandel dit soort onderwepen in verschillende draden. Alsook de ecofascisten.

Citaat:
Ook bent U nu bezig over interne emails tussen mensen onderling.
Niet over een publiek-hersenspoelende campagne om de duivelse kernenergie naar voor te laten komen als kinneke Jezus herboren.
Deze emails zijn vrijgegeven na de FOI request, dus niet meer prive. Verder heb ik nog maar enkel emails gelezen.

Citaat:
Ik vind het ironisch eigenlijk. U geeft 1 Email weer, waar stukken gecensureerd zijn, en dan pikt U een paar worden uit, due dan zodanig gezet zijn dat de context zodanig is dat het lijkt alsof de "pro's" de slechten zijn, die vieze plannen uitwerken.
Ik heb de eerste emails genomen, in volgorde.
De gecensureerde stukken zullen namen en email adressen etc zijn...

Ik heb gewoon een paar woorden genomen zonder de bedoeling die in een bepaalde context te plaatsen.

En pro's slechten ? Pfff, ik ben niet tegen pro, noch tegen contra.

Ik merk in enkel geval op dat de pro's op dezelfde wijze gebiased zijn als de contra's.

Tja, vieze plannen ? We zien nog wel in hoeverre de informatie gemanipuleerd werd en op welke wijze. En of dat goed of slecht was.

De industrie heeft sowieso klappen gehad, dus die PR is overduidelijk niet zeer effectief geweest. BTW ik ben weldegelijk op de hoogte dat er belangrijke groepen tegen kernenergie bestaan, zoals er ook anti CO2ers bestaan.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 1 juli 2011 om 17:13.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden