Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2011, 18:54   #1510
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik ga niet antwoorden op de hele post.
Stropoppen laat ik links liggen.
Heb jij nog andere smoezen dan "stropoppen", "racisme" en insinueren dat iemand een trol is, om niet inhoudelijk op posts te willen reageren?

Citaat:
Deze haal ik er echter uit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Je hebt het in je post meerdere malen over hypocriet zijn. Welnu, als jij niet onder de noemer hypocriet geschaard wil worden, zou ik als ik jou was, om je eigen geloofwaardigheid niet nog verder aan te tasten, maar eens een aanvang maken met het aanklagen van de talloze "haatzaaiende", "discriminerende", "racistische" enz. uitingen over Vlamingen, Walen, 'Ollanders, communisten, christenen, joden, kapitalisten, vrouwen, holebi's, VB-stemmers, enzovoorts die hier allemaal op het forum te vinden zijn.
Moest ge wat meer buiten het I&I forum komen dat zoudt ge weten dat ik daar al lang geleden mee aangevangen ben.
Als je gewoon even logisch nagedacht had, dan had je kunnen weten dat om te kunnen stellen wat ik daar stel, het een vereiste is om veel buiten "immigratie en integratie" (ik neem aan dat je dat bedoelt met I&I) te komen.
Iemand die een beetje begrijpend kan lezen, had daaruit namelijk heel eenvoudig af kunnen leiden dat je daarvoor minstens de subfora "economie", "binnenland", "internationaal", "godsdienst en levensovertuiging", "maatschappij en samenleving", "staatsinrichting" en "partijpolitiek en stromingen" regelmatig moet bezoeken.

Citaat:
Maar het probleem is dat wat die onderwerpen betreft het probleem lang niet zo groot is en de discussies er (meestal) een pak volwassener gevoerd worden.
Ten eerste zou je eens moeten kijken naar hoe "volwassen", of beter gezegd kleuterachtig de discussies zijn die zich bijvoorbeeld in "staatsinrichting" en "godsdienst en levensovertuiging" afspelen.
Ten tweede, daar waar wel op een volwassen manier gediscussiëerd wordt, zitten er niet continu stoorzenders "racisme" te roepen bij alles wat hen niet aanstaat. Dezelfde stoorzenders die ook meer dan graag zaken willens nillens verkeerd uitleggen om daar vervolgens bladzijde op en bladzijde neer over te gaan zeveren. Dezelfde stoorzenders die willens nillens naast de zaak antwoorden en het over heel andere dingen gaan hebben. Kortom, stoorzenders die het niet om een inhoudelijke discussie te doen is, maar om de discussie juist om zeep te helpen.

Jouw hele reactie hier is overigens ook een archetypisch voorbeeld van compleet naast de kwestie antwoorden door alleen dit uit een lange post te plukken, daar dan op te reageren, en de rest onder het mom van "stropoppen" compleet te negeren.
Het is natuurlijk mijn eigen fout om zo dom te zijn hierop te reageren. Mea culpa.