Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2011, 20:42   #729
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Voor de zelfverklaarde Witses die dit forum rijk is, is de zaak ondertussen weeral opgehelderd, dus waarom nog een proces ?

Ik merk dat er hier een heleboel mensen zijn die met open ogen in de lastercampagne tuinen. De karaktermoord op het slachtoffer is begonnen, en laat ons vooral focussen op "duistere" zaken die geen van allen geen spatje te maken hebben met de eigenlijke aanklacht.

Als je maar lang genoeg wroet in iemands leven, kun je trouwens om het even wie verdacht maken.

Hiermee beweer ik niet dat het kamermeisje onschuldig is, maar het is onthutsend om te zien hoe de jakhalzen hier met zijn allen tegelijkertijd op bepaalde beweringen springen die niets, maar dan ook niets, met de zaak te maken hebben.

Voorlopig geef ik haar nog, net zoals vanaf dag één, het voordeel van de twijfel, want mij is dan ook nog niets tegenstrijdigs opgevallen. Maar ik kijk dan ook nooit Witse, misschien is dat een nadeel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
vanaf dag één, het voordeel van de twijfel,
Het voordeel van de twijfel speelt tgv de beschuldigde, in dit proces DSK, niet tgv de aanklager, in dit proces Nafisssatou Diallo.

Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juli 2011 om 20:43.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden