Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2011, 06:57   #216
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Ok , Ok
Ik bied verontschuldigingen aan, nu ik herlees wat ik heb geschreven.
Ik ging gisteren wat over de rooie.
De bedoeling van mijn uitlatingen stonden in een perspectief om 100% op te komen voor gehandicapten en Chronisch zieken.

Als jullie de starttopic leest ging het erom dat VB volgelingen (plaatselijke mandatarissen) gehandicapten en Chronisch zieken als de onproductieven van onze maatschappij beginnen te aanschouwen.

Ergens moet Jantje zich persoonlijk beledigd gevoeld hebben en is met een tegenreactie gekomen waar ik mij dit dan weer als een persoonlijke aanval zag.

Nogmaals, mijn verontschuldigingen en ik hoop dat Jantje dit ook doet langs zijn zijde
Ik begrijp wel wat je bedoeld.
En ja, ik weet dat je op sommige ogenblikken vaak het bos niet meer ziet door de bomen.

En nee, ik voelde mijn niet persoonlijk aangevallen, ik heb immers dezelfde mentale hel moeten doorkruisen als jij en waar elke gezonde mens die invalide word door moet. Ik heb dan ook geen enkele maal gebruik gemaakt van het rode driehoekje.

En ik begrijp best dat je razend word over de uitlatingen van het VB.
Maar verlaag jezelf niet tot dezelfde dwaasheden en laat zien dat je beter en verstandiger bent dan zij.

De uitspraken en beledigingen vanuit mijn eigen familie die ik heb moeten slikken de eerste jaren van mijn invaliditeit gingen veel verder dan wat jij hier schreef.

En ik heb heel de tijd geprobeerd te vermijden je direct en persoonlijk aan te vallen, want ik wilde je niet beledigen, maar enkel wakker schudden.

Laatst gewijzigd door Jantje : 2 juli 2011 om 07:05.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden