Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
Vooral de uitspraak "It's a mess, a mess on both sides", aldus iemand van justitie, intrigeert me.
|
toch niet zo moeilijk: de DNA sporen in het sperma w�*ren van DSK. Er heeft dus effectief een en ander plaatsgevonden.
- extra bijverdienste voor kamermeid?
- gewoon vrijwillige pijpbeurt?
- verplichte (?) pijpbeurt nadat ze oncorrect in de kamer was gekomen, terwijl ze eerst een andere suite moest poetsen (zoals later bleek). Ze is dus nog rap die tweede suite gaan poetsen VOORDAT ze de haar chef op de hoogte bracht die kwam controleren: waarom? Om aan te tonen dat ze haar ronde in de juiste volgorde had volbracht, terwijl ze bewust de kamer van DKS binnenging, wetende dat hij er nog was?
- het originele totaal ongeloofwaardige verhaal (ik kwam toevallig binnen en hij gooide me tegen de grond en forceerde me om hem te pijpen, waarna hij ging lunchen met zijn dochter en het vliegtuig naar huis nam, allemaal in het besef dat de tegenpartij hem wou pakken op basis van zijn escapades) kan zeker niet meer standhouden nu blijkt dat mevrouw een geslepen leugenares is die niet aan haar proefstuk is.