Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2004, 14:45   #18
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
nergens in die brief zie ik staan dat die man beweert dat het geen "politiek" proces zou kunnen zijn, hij heeft het enkel over de bewijsvoering en daar slaagt hij de nagel op de kop. Ik heb nog geen enkele VB'er inhoudelijk op het arrest zien ingaan, steeds blijft het vaagheid troef �* la "ruime interpretatie", "linkse dictatuur", "politieke rechters", "niet toevallig Gent, de stad van verhofstadt..."
mooi voorbeeld is dat waar Marrokaanse politieagenten worden vergeleken met peodfiele leraars en pyromane brandweerlui. Welke VB'er bijt na 3 maanden eens de spits af om daar inhoudelijk op te reageren??
Seba, ik vermoed dat jijzelf oordeelt dat het proces tegen het VB een politiek proces is. En 1.000.000 kiezers oordelen ook zo.
Het proces ivm Rob V. is geen politiek proces. Het is dus niet ernstig die twee processen gelijk te schakelen.
Als je ernstige argumenten tegen het VB hebt, hou je dan niet bezig met nonsens.
toch wel, ik heb het hier immers helemaal niet over het wetgevend werk dat aan het proces voorafging, wel over het toepassen van de wet door de rechter, de rechter heeft zich namelijk niets aan te trekken van hoe een wet tot stand komt....
het argument "het VB is niet racistisch" omdat het zogezegd een politiek proces is, is dus complete onzin...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden