Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2004, 14:49   #19
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Seba, ik vermoed dat jijzelf oordeelt dat het proces tegen het VB een politiek proces is. En 1.000.000 kiezers oordelen ook zo.
Het proces ivm Rob V. is geen politiek proces. Het is dus niet ernstig die twee processen gelijk te schakelen.
Als je ernstige argumenten tegen het VB hebt, hou je dan niet bezig met nonsens.
toch wel, ik heb het hier immers helemaal niet over het wetgevend werk dat aan het proces voorafging, wel over het toepassen van de wet door de rechter, de rechter heeft zich namelijk niets aan te trekken van hoe een wet tot stand komt....
het argument "het VB is niet racistisch" omdat het zogezegd een politiek proces is, is dus complete onzin...
Nuancering : ze zijn ook niet veroordeeld voor racisme, maar voor het "aanzetten tot racisme". Als je zo correct wil doen, wees dan consequent.

Ik quote iemand, maar ik weet niet meer wie : "Als ik mijn auto op straat laat staan met de deur open zet ik aan tot diefstal, maar ben daarom zelf geen dief"

Dus, op basis van die uitspraak kan je onmogelijk beweren of bewijzen dat het Blok racistisch is.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden