Discussie: De Hobby topic
Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2011, 12:23   #1
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard De Hobby topic

Benieuwd wat jullie zoal doen in de vrije tijd. Sport? Postzegels verzamelen? Schilderen? Lezen? Theater? Film? Muziek? Groene vingers?

Ik heb 3 kindjes. Zij zijn mijn grootste tijdsbesteding.
Daarnaast ben ik gefascineerd door alles wat computertechnologie betreft, alsook het beheer ervan. Operating systems, programmeren, systeembeheer, virtualisatie, automatisering, erp/crm, cms, itam, itil, prince2, ... Elk jaar leer ik mezelf enkele nieuwe technologieën aan die ik in sommige gevallen weer omzet in concrete (werk)opdrachten. Want computertechnologie is de rode draad in mijn beroep.
Vroeger veel gelezen, nu wat minder. Mijn favoriete magazine is Res Publica, met verve op nummer één, omdat het een magazine is dat politiek van een wetenschappelijke kant belicht. Al heb ik nog wat leeswerk in te halen. Het is op dit moment mijn enige abonnement. Tot mijn andere favorieten behoren het Journaal van Mark Grammens, Oikos en 't Pallieterke omdat ze kwalitatief met meningen omgaan en op die wijze meer inhoud bieden dan vele klassieke media. Suggesties voor andere bladen in die zin zijn welkom
Een uiteraard Politics vzw. Voorheen ook andere verenigingen, maar tegenwoordig hou ik het bij Politics.

En jullie hobby's?
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden