Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2004, 17:33   #222
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Welke zielepoot heeft dit topic gepost??? :s

Citaat:
Die flauwekul en politieke aandacht errond? Waarom? Nog maar een decennia geleden waren er ook. Maar het was niet publiek en ze waren ermee 'content'.
Zou ik niet zo durven zeggen! Toen hadden de holebi's en partner van het andere geslacht, "omdat het zo moest"... Ik ken daar persoonlijk een paar voorbeelden van... Dat is VERSCHRIKKELIJK!!!
Enkel en alleen omdat "de maatschappij" dat toen niet wilde aanvaarden...

Lees de kranten! Om de haverklap lees je wel ergens dat homo-haters de kop op steken, en er weer eentje in brnad steken bijvoorbeeld...

Verbaast het nog iemand dat homo's ook om rechten vragen?

Er loopt een homokoppel over straat, dat is 'anders', zijn we niet gewoon, dus moeten ze maar ergens gaan lopen waar we ze niet zien... Klinkt verdacht 'Vlaams Blok'-achtig!
Nu geloof ik dat je écht doordraaft hoor.
Het zijn niet de hetero's die een probleem hebben. Het zijn de holebi's die met een aantal zogezegde argumenten komen aandraven om zichzelf een aantal rechten toe te kennen.

Ik zie hier een Stenen Draak allerlei zaken verkondigen zonder ook maar één redelijk argument aan te brengen. Zij hele argumentatie rust op vaststellingen die hij doet en die een ander maar moet aannnemen. Geen enkele argumentatie dus. Uitspraken, slogans, holle beweringen.

Oké, het is mode om de holebi's 'tof' te vinden. Ze hebben jaren tot de Antwerpse folklore gehoord. Het was leuk om ze op de Groenplaats hand in hand te zien wandelen, kontschuddend. Lachen, gieren, brullen!
Geen probleem. Maar laat het folklore blijven hé.
Wij hebben niet gevraagd om al die heisa, die parades, die aggressieve aandachttrekkerij.
Als men dan een gezonde reactie vertoont, van: nu is het wel goed geweest, dan ben je homofoob. Homofoob= bang van homo's!
Nog zo'n mode-woord. Inhoudloos. Hoe kan je nu bang zijn van mietjes. Je kan erom lachen, maar bang zijn. Kom nou.

Het is allemaal oeverloos gelul van enkele zieke lieden, die dringend verzorging nodig hebben.
dorus is offline   Met citaat antwoorden