Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2004, 17:55   #7
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

heb ik soms geen gelijk????
Tegendradigaard post hier wat cijfers over bestelde studies zonder enige andere informatie, om aan te tonen hoezeer onze overheid zogezegd geld verkwist. Hoe kan ik echter weten of dat weggegooid geld is zonder meer details te weten zoals welke studies, hoeveel voor welke studie, wat was in de begroting voorzien, etc. etc.
Het zou inderdaad interessant zijn om wat details te zien, maar laten we dan consequent blijven en ook eens wat meer details ophoesten die kunnen staven dat Tegendradigaard "verzuurd" is. Tegenwoordig wordt er immers iets te losjes met die term in het rond gesmeten om ze nog geloofwaardig te vinden.
ik zeg niet dat tegendradiaard per se "verzuurd" is, maar wel dat zijn reactie in de ze topic op z'n minst verzuurd te noemen is: hij legt duidelijk de "schuld" bij de overheid, en zo'n lisjtje voor dit onderwerp is sowieso al compleet belachelijk IMHO...
voor mij part schakel ik dit op hetzelfde niveau als Jan Hyoens die in een andere topic ons eens kwam uitleggen dat de regering slecht bezig is omdat er dit weeknd 12 verkeersdoden waren...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden