Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2011, 11:27   #1251
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alienation Bekijk bericht
Wie is we? Of kunt ge niet voor uzelf spreken.
en neen ik haat kinderen niet. Ik wil dat kinderen de kans krijgen om binnenin hun eigen land te ontwikkelen. En ipv dat kind helemaal naar hier te trekken, zet geld op dat kind zijn rekening.
Ge kunt zoveel kinderen uit Afrika adopteren en ze gaan opzoeken, brieven uitwisselen. En door dat geld dat op hun rekening komt, kunnen ze eten, krijgen ze onderwijs, medische zorgen.
En met dat verstand dat dat kind dan opbouwt, kan die bouwen aan een betere toekomst in Afrika.
Een kind of moeder financieel ondersteunen heeft weinig zin. In veel landen zal de moeder dit geld delen met de hele omgeving. Het kind wordt daar niet mee geholpen. Daarnaast is er vaak sprake van verslaving, prostitutie, verkwisting en corruptie. Daarbij zorgt geld nog niet voor een oplossing van goede gezondheidszorg, onderwijs en werkgelegenheid. Ik denk dat je hier vele mensen tegen het zere been mee schopt en je wekt de illusie dat je zowiezo moeite hebt met "niet blanken" en dat vind ik een zeer kwalijke zaak. (en dan druk ik me heel voorzichtig uit).