Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht
De NDP die het N-SA gaat oprichten? Maar het anti-semitisme van het N-SA zint me niet, ik vrees dat ik al weet wie het voornaamste kiesvee gaat worden.
|
Toch graag twee bemerkingen daarbij:
1. Wanneer o.a. 'eigen identiteit', 'de gemeenschap' (ipv plutocratie, ipv klasse en status), 'eigen cultuur', anti globalisme, anti FED, afbraak van het allesverscheurend ultra liberalisme en individualisme, afremmen van het multiculturalisme mantra enz belangrijk worden in het programma van westerse politieke partijen (zoals dat bij 3P het geval is), dan kan het niet anders dan dat het zionisme en de joodse invloed op westerse cultuur besproken worden.
Bv. joden zijn zelf zeer sterk identitair binnen de westerse maatschappij, maar zijn (via joodse intellectuele bewegingen, groeperingen en denktanks) dan weer de grootste promotoren van het multiculturalisme en het cultureel marxisme (aangetoond door academici zoals bv MacDonald), welke juist de aftakeling van het Westen in de hand werken. Dus multicul voor iedereen, behalve voor de joden zelf. Dat heeft te maken met hun eigen evolutionaire strategie als groep.
2. Termen zoals antisemiet, hate speech, racist, fascist, nazi etc zijn tegenwoordig eerder holle scheldtermen gebruikt in propaganda tegen diegenen die multiculturalisme tegengaan, tegen hen die ijveren voor een heropwaardering van eigen westerse cultuur, tradities, waarden en identiteit.
Tom Sunic spreekt zo bv. van 'semantic distortions': die geladen scheldtermen dekken meestal de lading niet meer maar zorgen er wel voor dat we onszelf censureren om bepaalde hete hangijzers bespreekbaar te maken. We moeten onszelf dus wat minder censureren en dus wat minder te onpas met die termen als 'antisemiet' goochelen. Of ons niet laten intimideren door de repetitieve roepers van het scheldwoord.
.