Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2011, 22:45   #6
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Er zijn steeds meer valpartijen. Dit jaar al een dode hé (Weylandt). Dat auto ongeluk had ook een overlijden kunnen veroorzaken. Dat was een botsing tegen 50-60 km/u. Eigenlijk een mirakel dat het niet erger was.
Roelandts zou een gebroken schouderblad, 3 gebroken ribben en een hoop sneden over't lichaam hebben.
Het gaat veel te snel, imo. Terug naar stalen fietsen.
Stalen fietsen....zou dat helpen? ik denk eerder een mentalitietskwestie, het frans superioriteitscomplex blijkbaar niet enkel mbt hun taal.

Citaat uit...:

Schandaal
Tourbaas Christian Prudhomme reageerde vanavond verontwaardigd op het ongeval. "Dit is onaanvaardbaar. We gaan ons maandag beraden over maatregelen. Maar deze chauffeur hoort in elk geval niet in de Tour'', aldus de directeur van de Franse wielerkoers. Prudhomme beschreef het ongeluk. "Het was een auto met technici van de Franse televisie. Ze reden bij de kopgroep toen Voeckler om een bidon vroeg. Ik heb ze daarop gevraagd opzij te gaan maar dat deden ze niet. Het is een schandaal.''
http://www.demorgen.be/dm/nl/4712/To...e-sokken.dhtml

Is dit een illustratie vd Franse mentaliteit, arrogant en menen dat de hele wereld aan hun voeten ligt?
Voilá se, wat zei ik ... de Limburger bevestigt:

SAINT-FLOUR (ANP) - De mediawagen die zondag in de negende etappe van de Tour de France de Spanjaard Juan Antonio Flecha en Johnny Hoogerland aanreed, is door de directie van de Tour en de jury voor de rest van het evenement uitgesloten.
Mediawagen 800, kenteken BG658PY, meldde zich aan het einde van de rit gewoon in de finishplaats Saint-Flour om mensen af te zetten. Voor Hoogerland, die zijn kans op de etappezege door het incident kwijtraakte, hoefde zijn ploeg Vacansoleil-DCM niet per se een protest in te dienen. ,,Die mensen doen het ook niet express'', klonk het gelaten.
Eerder werd een motor van Getty Images uitgesloten nadat die de Deen Nicki Sörensen aanreed.

Gepubliceerd op: 10.07.11 20:25
http://www.limburger.nl/article/2011...307109039/1056

Zich gewoon melden, net of hun neus bloedt. "Mijn naam is haas, ik weet van niks, is hier wat gebeurd soms..."
Maak dat de kat wijs dat ze niks vd aanriding gemerkt hebben..

Laatst gewijzigd door stropke : 10 juli 2011 om 23:10.
stropke is offline   Met citaat antwoorden