Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2011, 15:47   #1
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard Hoe zit het met de veiligheid van Bart De Wever ?

Toen ik gisteren Bart De Wever bezig zag tijdens de Guldensporenviering in Kortrijk viel me op, hoe onbekommerd hij handen schuddend door de menigte liep.
Zelfs tijdens zijn toespraak konden tot op enkele meters van het spreekgestoelte tegenmanifestanten ongehinderd hun ding (ludiek?) doen.

Gezien de huidige spanningen op politiek en communautair vlak, geïllustreerd door de vele verhitte reacties die dagelijks vooral in de Franstalige pers te lezen zijn, zou een zekere voorzichtigheid en zelfs bescherming van zijn persoon tijdens publieke gelegenheiden geen overbodige maatregel zijn, zonder daarom in Amerikaanse toestanden te vervallen.

Moet men echt geen paranoialijder zijn om het spookbeeld van een dergelijke aanslag hier ten lande te kunnen voorstellen?
De moord op Pim Fortuyn heeft wel duidelijk gemaakt dat er maar één malloot moet rondlopen en het is zo gebeurd.

Een aanslag of zelfs een moord op BDW zou een oncontroleerbare impact op onze toekomst en die van dit land hebben.

Zelfs als velen beweren dat de N-VA een éénmanspartij zou zijn ; ze moeten niet verwachten dat hier hetzelfde zal gebeuren als met de LPF-lijst in Nederland na de moord op zijn voorzitter.

Wat moet men denken van een dubbelzinnige reactie zoals die van ene L.Vergauwen, lezer van de Gazet Van Antwerpen ?
Citaat:
GVA 11 juli 2011
……..
Wat mij betreft en heel veel Sinjoren, kan Bart De Wever niet snel genoeg van het toneel verdwijnen. Zodat we eindelijk terug rust en vrede krijgen in ons landje.
L.Vergauwen
Hoogstwaarschijnlijk hoeft men hierachter niet veel meer te zoeken dan pure frustratie, maar als het onvoorstelbare zich heeft voorgedaan, dan gaan de poppen aan het dansen.
Of hoeft men zich helemaal geen zorgen te maken ?

Laatst gewijzigd door Anselmo : 11 juli 2011 om 15:49.
Anselmo is offline