Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2011, 22:10   #1330
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

[quote=alice;5554930]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Dit is er echt dik over..wanneer een kind ter adoptie opgegeven wordt zijn er al een vader en moeder " afgepakt" en is het de bedoeling dat het kind opgroeit in ene LIEFDEVOL GEZIN, nergens wordt aangetoont dat er ook maar één reden is om te veronderstellen DAT HOMO'S ongelijkwaardig zijn, en niet even goed of slecht dan een hetero's dir kunnen bieden.
U DISCRIMINEERT HOMO's EN MISBRUIKT KINDEREN DOOR TE STELLEN DAT WANNEER ER WORDT OPGEVOED DOOR HOMO's IETS VAN HET KIND WORDT AFGEPAKT. DAT IS GEEN "HOMO CALIMERO DISCRIMINATIE" MAAR DISCRIMINATIE,NIETS MEER OF MINDER.

Wat moet ik me voorstellen bij uw vreemde opmerkingen over lekkers wat volgens u een homolobby zou uitdelen?
Onzin.

Deskundigen zijn het onder elkaar oneens of de geaardheid van de ouders een invloed heeft op de kwaliteit van opvoeding.

Als ik u 10 (tien) gerenomeerde deskundigen geef die menen én verdedigen dat een kind beter af is met een vader én een moeder ipv twee vaders of twee moeders, herzie jij dan je mening?...

.... of blijf je vasthouden aan de idee dat het allemaal geen kwaad kan ongeacht dat deskundigen het daarover oneens zijn?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 11 juli 2011 om 22:11.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden