Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnforpresident
1) Die discussie is al honderden keren opnieuw gevoerd, en bovendien is het al dan niet natuurlijk zijn irrelevant.
2) Is dat zo? Het homohuwelijk bestaat nog maar een paar jaar, en er is nog maar weinig cijfermateriaal over terug te vinden. Sowieso is er een enorme stijging van het aantal echtscheidingen in onze samenleving. Het lijkt mij logisch dat dit ook zo is bij holebi's.
3) Is dat zo? Ik ben zelf homo en ik ben er al altijd van overtuigd geweest dat ik sowieso kinderen wil. Het lijkt mij trouwens heel sterk dat het een opwelling is, aangezien de weg naar adoptie voor holebi's een enorme lijdensweg is die jaren zal duren.
4) Die kans zit er in. Net zoals iemand gepest kan worden omdat hij ros haar heeft, zijn vader werkloos is, of een bril draagt. Homoseksualiteit wordt bovendien steeds meer aanvaard. Bij de jongeren van vandaag is het veel minder een issue dan bij de ouderen. Die trend zal zich wellicht voortzetten, en ook kinderen zullen homoseksualiteit niet langer als een abnormaliteit zien.
|
Dat is zo, hier ben ik het mee eens.