Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2004, 15:24   #13
Leonardo
Burger

Leonardo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Op het Vlaams Blok moet je niet rekenen. Ze hebben ten eerste nooit geregeerd, doen zelfs de moeite niet vanaf hun gewonnen plaatsen in het parlement en elders (ontvangen wel het loon). Er zitten ook veel te veel zware criminelen tussen, en dit komt ook van Vlaams Blokkers zelf.
En ik zou niet graag de volgeling zijn van een partij die Vlaanderen de meest gehate volk gaat maken: 4 miljoen Walloniërs zullen opeens vijanden worden, 100duizenden allochtonen zullen opeens vijanden worden, de wereld zal spreken over "een racistische Vlaanderen",...En wat ik overal te horen krijg is dat een opstand (burgeroorlog) dan niet te vermijden zal zijn. Ik ken al genoeg mensen die daarvan zullen profiteren...

Groetjes terug.
Najim, ge weet als belg/vlaming evengoed als ik dat Jan Modaal, de gemiddelde vlaamse autochtoon, geen racist is!! Vlamingen zijn gemiddeld gezien centrum rechts, maar worden geleid door een links beleid. Vlamingen hebben VB gestemd en grootste partij gemaakt omwille van het falend beleid van Paars en hun cordon sanitair die een aantal problemen verder laat rotten!!
En ik herhaal hier nog maar eens een aantal problemen zoals recent racisme zijn versneld aan het verzweren!

Als niet VB partijen hun werk zouden doen, de problemen ten gronde en objectief kritisch bespreken, ook al druist het in tegen hun eigen heiligdommen, bvb het multicultureel dogma eens kritisch herevalueren, en tot gerichte actie komen, dan valt VB bij volgende verkiezing terug van 25% naar 10-15%.
10% van de vlamingen stemt op VB uit protest! Het programma speelt geen rol, zij zijn geen volgelingen.
Ik denk eerlijk gezegd dat je het intellect en het 'hart' van de autochtone vlaming ferm onderschat!
Betreffende de tegenstellingen Vlamingen <-> Walen, uw opmerkingen komen eerlijk gezegd lachwekkend over, al 100 jaar zijn er problemen, fricties, er is geknokt geweest, maar bij mijn weten zijn er nooit doden gevallen. Hier heeft de politiek, traag weliswaar, zijn werk gedaan, en het proces van verandering (te traag misschien) is nog altijd bezig. Belgie is gewijzigd en we hebben nu gewesten, en de bevoegdheden van die gewesten worden groter en groter.
Leonardo is offline   Met citaat antwoorden