Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2011, 08:56   #11
Fj9lnir
Gouverneur

Fj9lnir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Wees blij dat je gezond bent - denk hier aan : gezondheid is het enigste wat je in onze wereld NIET kan kopen
Niet altijd. Echter kunnen rijke mensen dikwijlder dure en experimentele behandelingen of operaties betalen die arme mensen niet aankunnen.
Gehandicapt ben ik niet (dat is spijtig genoeg niet te genezen) maar wel chronisch ziek, en val buiten het systeem dus moet alles zelf betalen.
Gelukkig zijn er behandelingen dus binnen een jaar zou ik vermoedelijk beter zijn, maar het gaat hier om zo'n 5-600eu per maand (gedurende 2 jaar) alleen al medisch.
De meeste zieken die ik ken, kunnen deze behandeling dan ook niet betalen en blijven ziek; ik heb dan al chance dat mijn vader zijn bedrijf goed draait, anders hadden ik of mijn moeder dat nooit kunnen betalen en hadden we ons diep in de schulden moeten steken.

Dus de enige optie die ik heb, is juist dat: mijn gezondheid WEL kopen. Zonder geld geen gezondheid.
En gelijk ik al zij zijn er inderdaad dingen die niet 'genezen' kunnen worden; maar daarom geldt uw uitspraak nog niet voor 'gezondheid' in het algemeen.
Fj9lnir is offline   Met citaat antwoorden