Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2004, 19:24   #27
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim

De joden houden hun hart al vast, denk ik, want ze hebben ook wat op hun hoofd...zowel de mannen als de vrouwen. Misschien ook hun vlechtjes verbieden en als ze niet mee willen werken => deporteren!

Persoonlijk vind ik dat een hoofddoek niet op de werkvloer hoort, tenzij een gesloten ruimte. In Marokko dragen bedienden ook geen hoofddoek.

Privé mag men zelf kiezen. En ik weet 100% zeker dat vrouwen die dat willen dragen het niet zullen afdoen in hun privéleven.
Denk je dat het in europa gaat om de hoofddeksels van alle soorten en maten en geloven van mensen in hun privé leven te verbieden?
Ik vrees dat je wat beter moet luisteren want dat is absoluut niet het geval hoor. Het zal iedereen een worst schelen indien jij een vuilbak de hele dag op je hoofd wil dragen in je privé tijd.

Je kunt ook moeilijk ontkennen dat door de keppeltjes of typische uiterlijk de joden makelijk te herkennen zijn om in mekaar te rammen voor degene die het willen é. Dus kwa discriminatie en rascisme zou het al een beetje helpen.
Illwill, ik heb de posting van Najim met zijn 'deportatie' grapje al gemeld. Vreemd dat een vent met zo'n naam op die manier denkt over mensen die hem nog nooit één haar gekrenkt hebben.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden