Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Inderdaad, waar zat die mens met zijn hoofd toen hij 90 onschuldige mensen ging afslachten?

|
Precies! Iemand die én goed bij zijn hoofd is, én extreemrechts, zou niet zijn eigen volk afslachten en al helemaal geen kinderen van zijn eigen volk. Die zou, mocht hij überhaupt tot dit soort walgelijke daden overgaan, eerder een aanslag op een moskee of synagoge o.i.d. plegen, maar niet tegen zijn "eigen" mensen.
Met andere woorden; het lijkt me het waarschijnlijkst dat we met een zeer labiel persoon te maken hebben, in combinatie met dat hij speciaal iets tegen de sociaal-democraten heeft.
Citaat:
ja, ze zijn daar echt met hun gat in de boter gevallen.
|
Dat heb ik niet gezegd. Ik zei, en je dient dat in de hele context te zien, zonder er één zinnetje uit te lichten:
"Overigens proberen de sociaal-democraten in diverse persverklaringen en toespraken nu al politieke munt uit dit drama te slaan, en dat vind ik nogal onsmakelijk.
Dit drama komt namelijk op een ogenblik dat de linkse partijen, en met name de gisteren getroffen sociaal-democraten, op een historisch laag niveau in de peilingen staan, en over zeven weken zijn er verkiezingen in Noorwegen. Ik durf te wedden dat bij de volgende peilingen de sociaal-democraten politiek garen spinnen en opeens ophoog schieten door alle stemmen die uit sympathie gegeven gaan worden.
Cynisch bekeken komt dit alles de Noorse sociaal-democraten op politiek vlak heel erg goed uit."
Dat is gewoon de standaardreactie van de politiek na zulke drama's. Vanaf dat zoiets bekend wordt, wordt er door alle politieke partijen bekeken of en hoe er politiek munt uit geslagen kan worden. Denken dat dat niet zo is, is gewoon naïef.
Citaat:
Serieus, gij stomme kloot. Hou uw mond eens voor je zo'n zever verkoopt.
|
Leg liever uit waarom dat volgens jou zever zou zijn, in plaats van stompzinnig te gaan schelden.