Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2011, 15:34   #27
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Hoe het mogelijk is weet ik niet met dit weer, maar Beke heeft duidelijk een zonneslag gekregen. Zijn ziel verkopen voor een bord linzensoep, en dan verzaken aan de linzensoep? Wie ga je dat nu in godsnaam wijsmaken. Tsjeven

Dat is in het Belgisch apartheidsregime absoluut geen probleem. Leterme heeft dat allang bewezen. "Wij zulllen nooit in een regering stappen die geen meerderheid heeft aan Vlaamse kant" schreeuwde hij het uit, en gooide dan rustig de N-VA buiten om met een Vlaamse minderheid in een regering te stappen. Tsjeven

Is dat het toppunt van tsjeefsheid?

Dat gaat zo als je iemand net verraden hebt, dan moet je ergens achteraf een verantwoording verzinnen om je gezicht niet te verliezen. Dat is wat verrader Yves Leterme deed, en het is wat verrader Beke nu doet. Tsjeven
N-VA is niet buitengegooid door de CD&V. N-VA heeft na een ledencongres beslist om uit de regering te stappen en daardoor Yves Leterme te verraden door hem achter te laten met een regering met een Vlaamse minderheid.

Niet dat ik dergelijk politiek verraad afkeur. Het is nu éénmaal another-day-at-the-office voor politiek op topniveau. Ik keur enkel het revisionistisch denken af waarbij men de geschiedenis wil veranderen.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline