@ Macchiavelli
Ik was zelf de afgelopen week in Antwerpen en inderdaad zag ik hoe het hele straatbeeld daar de afgelopen 20 jaar veranderd is. Totaal veranderd, mag je wel stellen.
Nu kan het mij weinig schelen wie of wat er in mijn omgeving rondwandelt zolang ik dat rondwandelen zelf ook rustig kan doen.
Wanneer niet, gaat het een ander verhaal worden.
Maar we kunnen wel stellen dat er van de Antwerpse cultuur, zoals ik die ken van de jaren '70 niets meer is overgebleven. Laten we het over Brussel maar niet hebben.
Maar dat is een algemeen beeld. De meeste mensen zijn slechts stemvee, slachtvee en melkvee in de ogen van de politici.
Deze knaap heeft zich vergrepen aan de personen die volstrekt weerloos zijn en waren en dat bestempelt hem direct tot een terrorist van de 1e categorie. Hij deed datgene wat ook de moslims doen en de Hitlerianen voor hen. Het aangrijpen van de mensen die buiten het conflict staan.
Was hij met zijn machinepistool de regeringsgebouwen binnen gelopen en had de politici neergeknald had hij tenminste een daad gesteld, hoe stom en gruwelijk ook. Maar zich vergrijpen aan kinderen, ook al zijn zij de voedingsbodem van de volgende generatie dragers van het linkse gedachtengoed, is een daad die vergeleken kan worden met datgene wat de VS in de Arabische landen doet en alweer de SS voor hen tegen de Joden, zigeuners, homo' s noem maar op.
Op dat moment voelde hij zich dus de 'Deus ex Machina'.
Zoals ik al eerder heb voorspeld misbruikt de politiek direct een dergelijk voorval ten behoeve van hun eigen denkbeelden en opvatting.
Er moet dus harder worden gewerkt aan de de-islamisering van deze maatschappij. Echter - laat dat duidelijk zijn - niet met geweld en niet op de tamelijk lompe wijze van Wilders.
Maar met politieke middelen. En glasharde maatregelen om de instroom van gelukszoekers in te dammen. Zij moeten werken aan hun eigen land en geen parasitaire roofbouw plegen op een toch al ernstig verzwakte maatschappij.