Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Niet dat het terzake doet, maar degene die de link aangaf, beweerde dat het een Amerikaans onderzoek was dat ik weigerde te lezen.
Vandaar dat ik zei: Het is ook niet Amerikaans, maar Canadees. Niet dat dit belangrijk is, maar wie het gelezen heeft, weet het.
Dat lijkt me wat anders dan doen alsof jullie allemaal dachten dat het om een Amerikaans onderzoek zou gaan.
|
Kijk Paulus, ik heb u die links als eerste gegeven in een compleet andere discussie op een ander thema-forum. Uw reactie op deze is bijna een copy-pasta, toen deed u ook al alsof ik dacht dat het een Amerikaans onderzoek was.
Citaat:
Het was een publiek debat op academisch niveau. Uit de refencies die de link zelf aangeeft, gaat het heus niet over een debat met Jan met de pet van de straat geplukt.
|
Het was een publiek debat, in het parlement. We weten natuurlijk allemaal dat politici hun mening baseren op onderzoek en nooit op belachelijke ideologische standpunten

.
Citaat:
Dat hoeft ook niet om mijn punt te maken. Namelijk dat er weldegelijk discussie is ipv consensus.
|
Dus een artikel waarin men evolutie compleet verkeerd voorstelt, geld als geldige reden om een wetenschappelijke discussie te voeren?
Neen, natuurlijk niet, de fout wordt aangetoond en het onderzoek verworpen.
Citaat:
Als dat zo is -en ik wil dat gerust aannemen- dan wist ik dat niet. Ik heb ernaar gezocht en niet gevonden, waaruit ik -blijkbaar voorbarig- concludeerde dat deze organisatie niet meer bestaat.
Mag ik een linkje naar de geplande onderzoeken?
Paulus.
|
Geplande
evenementen, en
ja het bestaat nog, het is de grootste psychologische organisatie in Canada.