Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect
Als gij dergelijke onwetende stellingen plaatst, dan heb ik liever dat ge een basiscursus statistiek volgt voor we verder discussieren. Het is alleszins geen nepargument. De fouten die gij maakt worden in het 5e middelbaar al uitgelegd.
|
Welke fouten?
Als jij zegt dat er wél consensus is onder alle wetenschappers, en dat doe je, over het feit dat er geen kwalitatief verschil is tussen de opvoeding voor adoptabele kinderen tussen homofile ouders en hetro-ouders,...
En ik toon aan uit de links van het pro-kamp dat er weldegelijk discussie is, en bovendien ook zelf nog een deskundige aandraag die in noem met voor en achternaam, volledig gefundeerd met controleerbare links,...
Tjah? Dan stel ik voor dat jij leert lezen. Dan doen ze al vanaf het eerste studiejaar.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1796
Citaat:
Als gij werkelijk een D-cursus gedaan hebt dan zou ge zo'n fouten niet maken.
|
Als gij u werkelijk intereseerde voor de waarheid in het belang van het kind en een serieuze discussie, dan had je tenminste eens gekeken op google, wat daar gezegd wordt over 'de rol van de vader' en 'de rol van de moeder' bij de opvoeding van kinderen.
Door deskundigen ter zake wel te verstaan.
Paulus.