Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief
Als u het schuim op uw ongewassen krakersmond heeft afgeveegd mag u terug reageren. Waren jullie anarchisten niet voor alle ''gevangenen'' vrij???? En 'harde aanpak'''foei...foei....dat is niet politiek correct hoor...... 
|
voel je je aangesproken, neoconservatiefje?
Het schoentje past jou waarschijnlijk beter dan jouw armzalige pogingen om mij kwaad te krijgen, enige connectie hebben met de realiteit.
Ik trek mij geen kloten aan van wat al dan niet 'politiek correct' zou zijn. Trouwens, het 'politiek correcte' denken is niet iets wat onveranderlijk blijft. Het is duidelijk dat tegenwoordig het nieuwe politiek correcte denken rechts en nationalistisch is, en al lang niet meer de centrum-linkse consensus van softies uit de sociale sector, die begin jaren '90 dominant was. Maar dit terzijde.
Verder zou ik het appreciëren dat je mij geen uitspraken toeschrijf die ik niet heb gedaan. Het is niet omdat ik een links-libertaire visie heb, dat ik mij zou moeten verantwoorden voor de slogans van RAFA of het AK. Ik ben daar geen lid van, nooit geweest. Het enige pand dat ik ooit heb gekraakt was voor een symbolische politieke actie om leegstand en extreem dure huurprijzen aan te klagen in mijn geboortestad Brugge. Ik zou zelf nooit in een kraakpand willen wonen, mijn hygiënische standaarden liggen hiervoor iets te hoog, en ik hou niet van grote honden, noch van cara pils. Maar again, dit geheel terzijde.
Overigens zal ik mij nooit door een simpele geest als jij laten opleggen wanneer ik al dan niet "mag" reageren.