Zojuist thuisgekomen en het eerste waar mijn blik op valt is dit bericht. Hier schrik ik toch wel heel erg van. Eén van de vaste waarden van dit forum en hoewel ik hem (helaas) nooit persoonlijk heb ontmoet beschouw ik hem vanaf het begin als een forumvriend. Wij zouden samen nog eens een pint pakken maar dat is er niet meer van gekomen.
Zijn berichten las ik altijd. Ze waren altijd boeiend en interessant. Als hij op dreef was schreef hij echte pareltjes, jaloersmakend treffend en to the point. Als hij verontwaardigd was kon hij ook behoorlijk onredelijk zijn maar juist dan liet hij zich op zijn best kennen. Door zijn zelfreflectie voelde hij zich nooit te goed om de dag erna zijn excuses aan te bieden of anderszins bereid een strijdbijl te begraven. Aan alles voelde je dat zijn emoties echt waren.
Jazeker leek mij een intelligente, temperamentvolle en gevoelige man met een allergie voor onrecht. Hij heeft op dit forum - en in zijn PB's - veel (misschien wel te veel) prijsgegeven over zijn privéleven maar misschien is het wel daardoor dat ik het idee heb hem goed te hebben gekend. Zijn familie wens ik heel veel sterkte toe en ik weet zeker dat ik hem ga missen. Vaarwel Jaz!
|