Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
gfpatch: Ik zit hier dus met een probleemke. Telkens ik een pm wil verzenden blokkeert de boel hier en kan ik niet meer op internet. Ik houd me aan mijn belofte. Ik was wat op mijn teentjes getrapt (omwille van iemand die uithaalde naar mijn ouders) vandaar dat ik de soldatendraad negeerde.
|
Begrijpelijk mijn familie moeten ze er ook buiten houden.
Zij zijn tenslotte niet verantwoordelijk voor mijn mening en uitspraken.
Citaat:
Nou, je bent dan wel een blokker en in het begin botste dat wat maar ik heb toch veel gehad aan je reacties. Ook veel bijgeleerd over onze landverdedigers.
|
Ik blijf het herhalen ... proteststem he geen blokker in hart en nieren

En leuk dat je iets hebt bijgeleerd zo komt Defensie en zijn militairen eens positief over in plaats van altijd negatief.
Citaat:
Les 1: niet alle blokkers zijn racisten.
|
Had je ooit gedacht dit over je lippen te krijgen
Citaat:
Les 2: er bestaan leuke blokkers.
|
Idem
Citaat:
Ik vond het heel aangenaam gisteren om met u te discussiëren. Je bent dan wel anti-islam en dat mag gerust, maar ik heb me nooit beledigd gevoeld door jou.
|
Het was uiteindelijk een vruchtbare discussie en inderdaad zeer aangenaam.

Ik ben anti-religie in het algemeen dat de islam kop van jut is ligt grotendeels aan de extremisten en daar reken ik jou zeker niet bij.
Ik heb en zal nooit de bedoeling hebben om te beledigen maar wel alles in vraag stellen. Ik ben blij dat je je nooit beledigd hebt gevoeld door mijn vragen en antwoorden.
Citaat:
Eigenlijk, vind ik u best wel leuk  .
|

... heu ...

dank u het is wederzijds maar dat wist je al.