25 juli 2011, 12:31
|
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Ah, jij denkt dat Beke denkt dat hij druk kan uitoefenen op de Franstaligen: "ziehier mijn eisen, zoniet trek ik de stekker eruit en gaan we naar verkiezingen " ?
We hebben gezien hoeveel indruk zijn "eisen" maken aan den overkant. En niet zij, maar hij, heeft schrik van verkiezingen, zou ik denken.
Of is zijn oplossing van blijven te palaveren, zo komen er geen verkiezingen, maar ook niet te tekenen, zo is 'em gene postjespakker ?
Als het DAT is, dan is 'em brillianter dan ik dacht (enfin 't is wat ik in 't begin dacht dat een mogelijkheid was, maar als ik dan de reacties zag van de FR, en van hem, dan geloofde ik er niet meer in). Dan wilt hij BDW imiteren, maar alleen, zonder BDW erbij, om zich kunnen te profileren. Alleen denk ik dat-em daar de karure niet voor heeft en dat de FR, die een blok vormen, hem rap gaan gaarkoken.
|
CD&V noch Open VLD kunnen hetzelfde spel spelen als de N-VA want ze zitten niet in lopende zaken.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
|
|
|