En ik moet eerlijk bekennen dat dit forum een totaal vertekend beeld weergeeft van de personen die hier posten. De lijn tussen haat en liefde is echt wel relatief en heel dun. Ik ben hier nu pas iets meer dan een jaar actief en heb ondertussen een paar forumers ontmoet. Zeggen dat dit een leerrijke ervaring was is nog zacht uitgedrukt ....

Hierbij denk ik aan Pelgrim ,Duupje, Txiki, Dronkoers, Jaani Dushman,Dark-lord-of-belgium......
Die waren totaal niet wat ik mij van hen voorstelde, verre van zelfs.....en mocht ik hen niet persoonlijk kennen , ik zou hen waarschijnlijk ook wel af en toe achter het behang hebben willen plakken.

(alhoewel ik daar nu met momenten nog soms goesting voor heb

)
Een forum is maar een virtueel iets, maar de onderwerpen kunnen soms tot op het bot snijden. Meningen verschillen nu eenmaal, en we hebben allemaal wel eens een slechte dag....dus virtueel is een hard en kwetsend woord er al vlugger uitgespuwd dan irl en we vergeten al eens vlugger dat er aan de andere kant van ons scherm ook maar gewone mensen van vlees en bloed zitten, mensen met hun fouten maar ook met hun gaven....mensen die ook hun privé-zorgen hebben en hun verdoken verdriet.
Ik ben vreed slecht in het onthouden van namen, misschien vergeet ik die wel gemakkelijkshalve....maar bij deze, aan iedereen die ik hier op dit forum ooit al tegen de schenen heb geschopt: een welgemeende sorry, meningen verschillen nu eenmaal en ik ben ook maar een mens met een paar gaven en heel veel fouten. Dus neem mijn venijnbraaksels niet te persoonlijk op.