25 juli 2011, 16:59
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir
Quatsch.
Ja, ge zult mij wel ne copy-paste van een of andere site kunnen voorleggen, maar daarmee hebde nog geen volledig uitgewerkte aanslag he. Een bommeke maken kan iedereen, maar als een aanslag van dezen omvang zo simpel is en binnen een week te copypasten van't internet, dan zouden Europa en Amerika ondertussen al een groot slagveld zijn.
Tuurlijk dat. Noren gaan dan ook met plezier op café, rookverbod of geen rookverbod. Buiten een safke smoren geen probleem, dat is de perfecte plek om meiskes aan te spreken enz. En ook bier drinken ze gulzig in grote hoeveelheden ondanks de prijs.
'teruggetrokken' mensen zijn just mensen die in 'de maatschappij' niet passen, niet omdat ze willen roken en drinken en dat niet mag van 'the man', maar omdat ze door anderen niet geaccepteerd worden omwille van wat dan ook, sociaal uitgesloten worden wegens niet cool genoeg, te dik, nen bril dragend, of weet ik veel.
Ook bij ons zijn er veel mensen die sociaal te onzeker zijn om op café te gaan omdat ze niet door de mainstream worden geaccepteerd, en ook bij ons zijn het dat soort mensen die 'teruggetrokken' thuis zitten heel hun leven. En het rookverbod is er nog maar een paar weken.
Ik ben door omstandigheden heel lang 'teruggetrokken' geweest omdat ik weinig vrienden had, mij slecht in mijn vel voelde en mijzelf lelijk vond, meiskes mij niet moesten hebben enz en dat iedereen mij maar ne rare vond zeker de coole mensen op't school die bepalen wat 'erbij hoort'
Soit dat zullen veel mensen hier wel herkennen uit een periode van hun leven.
En dat heeft niks nada niets nul zero nougabollen te maken met dat ik eigenlijk wel mee met leeftijdsgenoten een pintje wou gaan drinken en sociaal zijn, maar o nee ik mocht geen sigaretje roken op café! (ik dronk of rookte toen niet eens)
Gaat uwen onnozele zever ergens anders verkopen hé, der is daar nog een tof topic over, 'driekwart belgen voorstander voor rookverbod', u misschien al bekend?
|
Tja als jij niet eens kunt lezen wat er staat zijn we uitgepraat.
Als je hier komt lullen, alsof ik de gebeurde feiten enkel herleid tot rookverbod op café of teruggetrokken leven, zijt ge ne dikke zeveraar.
|
|
|