Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2011, 17:05   #2005
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
De studie is van 2009 en zolang zal u niet wachten, gewoon op de bron wachten. Maar ook u die zal u verdraaien
met tweederde splitst men bhv
U liegt. Ik heb niks verdraait. Ik heb me de moeite getroost om delen uit uw link publiekelijk te vertalen en heb u daar mee geconfronteerd. Verdraaien is heus wel wat anders.

Citaat:
En wat u uit de weg gaat zijn vragen als deze:
anekdotische en emotionele onleliners zijn geen basis voor een wetenswchappelijke discussie.
Welnee, ik geen je daarin gelijk. Dat is inderdaad geen basis voor een discussie.

Maar duidelijk is dat je confronterende vragen uit de weg gaat. Het is niet moeilijk om te raden waarom.

Citaat:
Meer dan twee derde wetenschappers zijn van mening dat dat niet zo is en ik ben "boos" omdat u wetenschappelijke conclusies in uw waarheid verdraait ook al maakt dat ene onderzoek brandhout van al uw berichten voor dat u kwam met "25%"
Als mijn punt is -en dat is het ook- dat er discussie is onder deskundigen, waarop ik me graag wil beroepen omdat zij deskundig zijn en ik het niet weet,...

... en daarom liever geen risico's neem met het welzijn van kinderen,...

... dan hoeft het u toch niet te verbazen dat ik wijs naar die meer dan 25% van de deskundigen die aan het onderzoek deelnamen, niet achter de eindconclusie kunnen staan.

Als zij dat niet kunnen als deskundige, waarom zou ik dat dan moeten doen als leek? "Omdat er een meerderheid is" vind ik geen argument gezien mijn punt.

En verder heb ik niks verdraait. Maar dat heb ik al gezegd.

Citaat:
welke risicos de wetenschappelijke conclusie is dat er geen risisco is, maar geen 100% bevestiging. U gaat er van uit dat dat automatisch betekent dat als er problemen zouden kunnen zijn, ze er ook zullen zijn.
Of om in uw argumentatie te blijven:
als 75% van de wetenschappers tot conclusie is gekomen dat het rood licht veilig en is en 25% niet omwille van roodrijders, het rode licht dus gevaarlijk is.
Wel kijk, ik zeg u eerlijk, dat wanneer ik een kans heb van één vier om omver gereden te worden als ik door het rood rij, dat ik zal stoppen. Dan mogen er nog drie staan roepen dat het veilig is. Met sommige dingen neem je nu eenmaal geen onnodige risico's.

En dat is zeker het geval als het om het welzijn van kinderen gaat.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2011 om 17:09.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden