Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
Maar minstens 25% van de deskundigen die aan het onderzoek deelnamen delen die conclusie niet.
Vindt u dat een overdonderderend bewijs?
Amaai mijne frak.
En wat u uit de weg gaat zijn vragen als deze:
- Zou u dan van een drankje drinken als er één kans op vier is dat u er ziek van wordt?
- Zou u op een vliegtuig stappen als één van de vier mecanicers beweert dat het toestel gaat crachen?
- Waarom zou u dan wél kinderen "het best mogelijke" ontzeggen met dezelfde slaagkansen?
- En waarom bent u boos op mij als ik het verstandiger acht om dergelijke risicos te vermijden?
- Is dat dan niet omdat u het belang van de homofiel boven het belang van het kind stelt?
Niet als u onnodige risico's loopt met een factor van meer dan één op vier met het welzijn van kinderen. Zo denk ik erover. Neem me dat maar kwalijk als je wil.
Paulus.
|
Mag ik u lijstje even verbeteren
- zou u een drankje drinken als er 11 vitaminen in zitten ipv 12?
- zou u op een vliegtuig stappen wanneer 1 van de leeslampjes het niet doet?
Wetende dat een overweldigende meerderheid van mensen met kennis ter zake beweren dat die details er absoluut niet toe doen.
Het is niet dat die 25% -
als het al zo veel is, ik gebruik dit getal met zeer veel voorzichtigheid- beweren dat het kind dood gaat aan een opvoeding door holebi's. Wat gij doet is 1 klein detail nemen en het uitvergroten. Eveneens
dit is niet hoe wetenschap werkt