Discussie: hallal strand
Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2011, 17:33   #42
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Lol, selectiviteit dus.

't Staat Sugar vrij me te corrigeren, maar 't is net zo'n selectiviteit die ook zij jou verwijt denk ik.
Uhm ik probeer hem gewoon duidelijk te maken dat er ook nog zoiets bestaat als grijs zonder de verzen die hij aanhaalt uit de koran te verloochenen.

Dat zwart-wit denken is niet 'meer' aan mij besteed en dat kan soms botsen met anderen die liever zwart-wit denken.

Citaat:
Waarom ga je haar verwijten dat vrouwen hetzelfde kunnen doen, maar als de bal terug gekaatst wordt, dan is het plots "vrouwen zitten anders in mekaar"?
Vrouwen zitten anders in elkaar. Ik denk dat een man snel geneigd zou zijn om wild te worden van een naakte vrouw dan een vrouw van een man. Nu spreek ik over mezelf. Ik weet niet hoe andere vrouwen daarover denken.

Citaat:
Want vrouwen worden alleen opgewonden van mannen hun bovenbenen, hun lul en hun onderbuik? Geloof je het zelf ook nog?

Vrouwen hier aanwezig mogen me gerust corrigeren, maar het grootste deel van de vrouwen voelen aantrekking op basis van gelaat en bovenlichaam (en dan echt wel de bovenkant, schouders, bovenarmen, hals/nek) en op basis van de overall lichaamsbouw. Misschien dat vrouwen veranderen eens ze moslima worden, maar de eerste vrouw die haar klik voelt enkel en alleen op basis van wat bovenbenen en een lul, die moet ik nog tegenkomen.
Hier treed ik je bij.

Citaat:
Dat jouw godsdienst dat zegt en dat veel mensen die godsdienst aanhangen, maakt dergelijke ingesteldheid nog niet minder achterlijk.
Excuseer hoor, we hangen dezelfde religie aan maar we delen niet altijd dezelfde mening.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden