Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2011, 19:36   #2068
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Daarom heb ik er ook duidelijk bijgezet: VANDAAG DE DAG is de primaire functie van seks... genot. Daar kan je niet onderuit.
De primaire functie verandert niet. Oerinstincten kan men ook negeren.

Citaat:
Homoseksualiteit is een recessief gen, dus je broers en zussen hebben het ook. Door zelf homo te zijn kan je zorgen dat uw broers en zussen meer succes hebben bij het opvoeden van hun kinderen. Dit heeft als gevolg dat het homoseksuele gen zich voortplant via uw familie, die meer succes heeft dankzij de homo zelf. Hier kan ik een heel boek over neerpennen en gelukkig is dat al gedaan door Robin Baker. Er zijn echt wel redenen om aan te nemen dat homoseksualiteit een zeer groot evolutionair VOORDEEL heeft.
Homoseksualiteit zorgt voor meer succes bij het opvoeden van kinderen? Niet dat ik beledigend wil zijn tegenover homoseksuelen, maar ik vind dat een heel vreemde en vage uitspraak. En feitelijk ook discriminerend.

Een recessief gen kan op lange termijn uitsterven. Zelfs een dominant gen kan praktisch uitsterven. Onlangs nog mensen gezien met meer dan tien vingers? Het zal dus wel door kunnen gaan via broers en zussen, maar uiteindelijk zal het ook steeds meer en meer moeten opboksen tegen de dominante genen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Het enige wat christendom gedaan heeft, is zeer veel mensen ongelukkig maken.
En ook een hele hoop mensen gelukkig, en ook een hoop mensen onverschillig.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden