Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur
Die oververtegenwoording moet van mij niet, maar dan betaalt Vlaanderen uiteraard geen cent meer dan de procentuele vertegenwoordiging die ze hebben. Pariteiten zijn er ook op nationaal vlak, worden de Vlamingen daar dan ook onderdrukt volgens u? Wat de Vlaamse politiek beweert, interesseert me niet, ik zeg dat Brussel zelf mag kiezen om de hand van Vlaanderen te nemen of dat niet te doen en in het ravijn te storten.
|
Nebur FOR PRESIDENT !!!
Ik vind het altijd zielig dat men er van uitgaat dat Brussel "in een ravijn zou storten" als ze voor onafhankelijkheid kiezen. Alle studies spreken dat tegen. Inclusief de studies die worden aangehaald om de transfers aan te duiden.
Tot spijt van wie het benijd maar de meest welvarende regio in het geval van opsplitsing van ons land is de som van de provincies Brabant en Antwerpen.
Je gaat geen enkele andere regio op de kaart van België kunnen bijeenrapen die zoveel welvaart per capita heeft.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.