Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2011, 17:56   #326
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik weet ook dat Brabant (Antwerpen hoef je daar niet bij te zetten) de economische macht is van België. Niemand betwist dat. Gij zegt dat dat de confederatie Antwerpen-Brabant worst zal wezen, maar het zal de inwoners van die confederatie geen worst wezen, toch zeker niet zij die dicht bij de taalgrens wonen.
Ik haal je volgend citaat boven:

Wat de Vlaamse politiek beweert, interesseert me niet, ik zeg dat Brussel zelf mag kiezen om de hand van Vlaanderen te nemen of dat niet te doen en in het ravijn te storten.

Als je erkent dat Brabant de economische macht is van België dan begrijp ik niet dat je argumenteert dat Brussel "zelf mag kiezen op in het ravijn te storten".

De economische macht van Brabant is dat dankzij Brussel. Het pattenland dat de rest van Brabant uitmaakt is enkel goed om zelf frietjes te kunnen bakken.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 26 juli 2011 om 17:56.
ViveLaBelgique is offline