Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alienation
Ik heb 26 jaar in Antwerpen gewoond. Ik denk dat ik wel weet waarover ik spreek. Maar ik ervaar dat nu niet meer vanuit een tunnelvisie.
Maar waarom zo neuten over iemands klederdracht zeg? AUB! Dat het nu gaat om moslima's die geen hoofddoek mogen dragen in hun functie, tot daar aan toe. Maar op straat mogen mensen toch uiten wie ze zijn? Als ze dat nu doen met een hoofddoek so be it!
We zijn hier zo trots op onze vrije waarden, maar zullen die wel van een ander ontnemen? Kom nu he....
Ik ben jullie EENTONIG betoog zo beu als kouwe pap en ik laat van mij horen se!
RELATIVEER en zie verder dan uw neus kijken kan. Want ge zijt niet DE ervaring met moslims hoor. Ge zult waarschijnlijk nog de straat over steken ook als ge ene ziet....
|
Fijn dat u zo tolerant en ruimdenkend bent dat u zelfs anderen de les durft spellen.
U zwijgt wel mijn opmerkingen over die volledig gesluierde vrouwen dood. Daar is geen goed woord over te zeggen. Dat is pure onderdrukking van de vrouw en dat mag op geen enkele manier worden goedgepraat.
En wat die dames met hoofddoek betreft, ik weet niet of het u ook al is opgevallen dat ze gewoon altijd de indruk geven dat wij – Westerse vrouwen – minder goed zijn dan zij. Dat is geen inbeelding, hoor!
À propos, waarom zou ik als 60plusser voor wie dan ook de straat oversteken! Ik ga in mijn land waar ik wil, hé. Zolang ik geen mensen hinder, blijf ik op mijn kant van de trottoir!
De enigen waar ik voor opzij ga, zijn vrouwen met kinderwagens, zwangere vrouwen en gehandicapten. Dit heeft als gevolg dat ik al dikwijls moslima’s hebben voorgelaten, op smalle stukken voor hen opzij ging of hen hielp hun kinderwagens op en af bussen te zetten. Doet u dat ook?