Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Niet helemaal. Ik heb gezegd dat ik nooit een protest gehoord had. En als iemand dit wel wist, dat hij dat dan maar moest zeggen. Overigens, de NVA heb ik daar ook nooit tegen horen protesteren. En dus, als iemand mij kan zeggen of de NVA daartegen geprotesteerd heeft, ben ik altijd bereid mijn mening te herzien. Ik vind dat geen schande. En nogmaals, ik ben nog niet zo zeker of dit nu veel zou veranderen.
|
Klopt ook niet helemaal, dat was past na mijn reactie. Je eerste statement was "dat bovendien partijen zoals het VB en de NVA nooit tegen de zetelverdeling hebben geprotesteerd (hetgeen ze zeker zouden gedaan hebben, moest het systeem in het nadeel uitvallen van de Nederlandstalige Belgen of Vlamingen)" .
"Ik weet van geen protest" is een perfect geldig standpunt, maar het is nog steeds geen argument voor de eigen stelling. Het bovenstaande, je eerste standpunt, is zelfs dat niet. Het is een
statement of fact wanneer je het eigenlijk niet wist.
Daarbuiten respecteer ik wel steeds eenieder die zijn mening aan de feiten kan aanpassen. Dat is op zich al zeldzaam genoeg.