Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2004, 17:24   #41
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Wij zijn geen racisten ... we hebben alleen een definitie van racisme nodig.. Als we via het VRT instituut van de
VB leiding vernemen dat het volstaat zich een Vlaams Blok lidkaart aan te schaffen (nog gemakkelijker dan de snel-belg
wettelijke procedure) om als een échte vlaming aanzien te worden.;; is het toch duidelijk waar het in feite om gaat
dat gedoe over xenofobie en racisme is flauwe kul praat voor de would-be kiezers.. Er moet niemand met een C zoveel naar de warme landen retour als de bruine kliek maar aan de macht
komt ! Intussen zitten ze wel met het probleem dat ze effektief haat gezaait hebben : bruine mensen zullen om aan de gebruikelijke hatelijkheden te kunnen ontsnappen hun lidkaart moeten kunnen bovenhalen om tegenover hun aanvallers
(verbale of echte) te kunnen bewijzen dat ze wel degelijk
echte vlamingen zijn...

Ik stel een aktie voor met buttons mooie cirkelvormige met op de rand bovenaan "vriend" en onderaan "amiko"
en de binnenste cirkel is dan te gebruiken om een of ander religieus of partijpolitiek symbool te zetten.
Zoals daar zijn : een wassende maan op een groene achtergrond, een wassende maan op een rode achtergrond,
een christelijk kruis, een humanistisch fakkeltje, een vlaams leeuwke, een belgisch leeuwke, een rood kruis, een europees vlagsje, een unovlagsje, een anarchisten Atje...

Bij deze aktie horen dan nog affichkes met aan de rand een afbeeldin,g van alle mogelijke buttons en in het midden alleen de tekst :

Ik mag uitkomen voor mijn mening, maar ik ben een vriend
Aktie tegen anti-geweld.